Роки | Числа | |||
2013 | 1(46) | 2(47) | 4(48) | |
2012 | 1(42) | 2(43) | 3(44) | 4(45) |
2011 | 1(38) | 2(39) | 3(40) | 4(41) |
2010 | 1(34) | 2(35) | 3(36) | 4(37) |
2009 | 1(30) | 2(31) | 3(32) | 4(33) |
2008 | 1(26) | 2(27) | 3(28) | 4(29) |
2007 | 1(22) | 2(23) | 3(24) | 4(25) |
2006 | 1(18) | 2(19) | 3(20) | 4(21) |
2005 | 1(14) | 2(15) | 3(16) | 4(17) |
2004 | 2(11) | 4(13) | ||
2003 | 1(6) | 3(8) | 4(9) | |
2002 | 2(3) | 3(4) | 4(5) | |
2001 | 1(1) |
Співавтор
Тарас Кононенко - доктор філософських наук
Стан українознавства на початок ХХІ ст. характеризується загальновизнаною константою: українознавство стало органічною часткою світової наукової системи. Про це свідчать і глибина його зародження та розвитку; і масштаби поширення; і кількісний, і якісно-критеріальний рівень; і теоретико-методологічна фундаментальність; і місце, роль, місія вітчизняного і зарубіжного українознавства (феномену Українського Світу), його внеску в універсальні скарбівні розвитку етнонаціональної та міжнародної цивілізації і культури, у формування світових екосистем етнонаціональних ідентичностей. Українознавство визнане як світова науково-інтегрована система в глобальних масштабах: не лише в етнічних обширах України (як нації і держави), а й на всіх континентах планети: харизматичний український етнос розвивається не тільки на терені України (майже 50 мільйонів громадян), а й у країнах від Австралії до Японії (від 20 до 30 мільйонів), історичне буття якого визначає динаміку поступу його харизматичних феноменів природи й культури, мови, науки й освіти, правових і соціально-духовних засад, родо-етнічних, національно-державницьких, релігійних та мистецьких норм, демократично-гуманістичних традицій. України не існує без цілісного Всесвіту, а Всесвіт не може бути цілісно-гармонійним без України. Закономірне визнання: відповідно – доля і місія України та українознавства є адекватно взаємозалежними та ідентичними в еволюції як змістів, так і форм, проблем і перспектив.