Роки | Числа | |||
2013 | 1(46) | 2(47) | 4(48) | |
2012 | 1(42) | 2(43) | 3(44) | 4(45) |
2011 | 1(38) | 2(39) | 3(40) | 4(41) |
2010 | 1(34) | 2(35) | 3(36) | 4(37) |
2009 | 1(30) | 2(31) | 3(32) | 4(33) |
2008 | 1(26) | 2(27) | 3(28) | 4(29) |
2007 | 1(22) | 2(23) | 3(24) | 4(25) |
2006 | 1(18) | 2(19) | 3(20) | 4(21) |
2005 | 1(14) | 2(15) | 3(16) | 4(17) |
2004 | 2(11) | 4(13) | ||
2003 | 1(6) | 3(8) | 4(9) | |
2002 | 2(3) | 3(4) | 4(5) | |
2001 | 1(1) |
Тема: Київська літературна організація «Ланка-Марс». Доля України та українців в творчості письменників організації.
Програма "Столична освіта" (2001-2005 роки)» визначає перспективи освітньої галузі міста Києва. В основу Програми покладені державні стратегії й основні напрями розвитку освіти у XXI столітті, викладені в Національній доктрині. Програма складається з комплексу науково-методичних, матеріально-технічних, управлінських розробок; у ній визначені шляхи їх реалізації та джерела фінансування.
Входження людства у третє тисячоліття ознаменувалося радикальними змінами в соціально-економічних процесах. Традиційно усталені стереотипи діяльності поступаються місцем новітнім формам функціонування і розвитку соціальних систем, серед яких провідні позиції належать інформаційно-комунікативним засобам і технологіям...
Характерною ознакою сучасної школи є тягар стереотипів: стереотипів у змісті, методах, формах, стосунках, врешті у всій організаційно-процесуальній системі освіти. На початку 90-х, коли повіяло свіжим духом демократичних перемін, освітяни жадібно «хапалися» за кожну нову інформацію, ідею і водночас намагалися реалізувати накопичене власним тривалим досвідом. Важко знайти в історії вітчизняної освіти період, коли стало б можливим існування такого широкого спектра новацій...
За програмою-стандартом НДІУ МОіН України
В світі земного буття кожна людина неповторна. А від природи вона має певне, притаманне їй обдарування. Воно виявляється в особливих здібностях кожної людини до якогось певного ремесла, до окремого виду мистецтва, в схильності до тієї чи іншої діяльності. Шлях, на якому якнайповніше розкривається самобутність людини, її природне обдарування, є шляхом до її істинного буття...
Основними елементами змісту гуманітарної освіти є українознавча основа вивчення історії розвитку української нації, її культури, ментальних характеристик, синтезу звичаїв, вірувань, світорозуміння моральних, правових, етичних та естетичних норм, національних базових цінностей, процесу самоусвідомлення й утвердження як політичної нації і держави, усвідомлення місця українців серед народів і культур світу...
Сучасне українське суспільство перебуває на стадії трансформації з псевдоколективістського до гіпертрофовано індивідуалістичного через деформованість суб'єктивними умовами пострадянського періоду розвитку. Це несе в собі першочергове навантаження на процес перебудови національної свідомості, функціонування освіти, переосмислення існуючих виховних парадигм. Одним із домінуючих за умов формування постсучасного суспільства можна також вважати процес індивідуалізації, в центрі якого перебуває людина як основний об'єкт і суб'єкт модернізаційного процесу в його сучасному розумінні...
Історія освіти переконливо свідчить, що будь-яка країна не може мати достойного статусу в світі без розвиненої освітньої системи, яка поєднує традиції і новації, здатної до саморозвитку, відповідної сучасним вимогам. Парадокс ситуації в Україні в тому, що найбільш соціально незахищена система – освіта – несе найбільш відповідальну державну функцію: вона формує самосвідомість людини.
«Буває, часом, сліпну від краси, спинюсь, не тямлю, що воно, – оці степи, оце небо, ці ліси, усе так гарно, чисто, незрадливо, усе, як є – дорога, явори, усе моє, все зветься – Україна, така краса, висока і нетлінна, що хоч спинись і з Богом говори», – як часто згадую я ці поетичні рядки дивовижної Ліни Костенко, коли за вікнами автобуса пролітають «зелені акварелі» землі Чернігівської, Волинської, Сумської, Львівської, холи літо «сміється» і «кипить вишнево, лугово», а ми, група майбутніх філологів та журналістів, вирушаємо в чергову мандрівку, щоб душею відчути, серцем торкнутися землі, що дала Україні і світові великого сина – політичного діяча, мислителя, митця, усвідомити, звідки струмують потужні джерела його творчості...