Роки | Числа | |||
2013 | 1(46) | 2(47) | 4(48) | |
2012 | 1(42) | 2(43) | 3(44) | 4(45) |
2011 | 1(38) | 2(39) | 3(40) | 4(41) |
2010 | 1(34) | 2(35) | 3(36) | 4(37) |
2009 | 1(30) | 2(31) | 3(32) | 4(33) |
2008 | 1(26) | 2(27) | 3(28) | 4(29) |
2007 | 1(22) | 2(23) | 3(24) | 4(25) |
2006 | 1(18) | 2(19) | 3(20) | 4(21) |
2005 | 1(14) | 2(15) | 3(16) | 4(17) |
2004 | 2(11) | 4(13) | ||
2003 | 1(6) | 3(8) | 4(9) | |
2002 | 2(3) | 3(4) | 4(5) | |
2001 | 1(1) |
![]() | Автор: ННДІУ Національний науково-дослідний інститут українознавства |
Ухвала конференції «Українська освіта за кордоном: підсумки і перспективи» (18–20 серпня 2010 р.)
Звернутися до Міністерства освіти і науки України з такими пропозиціями:
1. Підтримати науково-дослідний проект «Освітнє середовище закордонних українських навчальних закладів» Національного науково-дослідного інституту українознавства, Міжнародної української школи, Інституту інноваційних технологій та змісту освіти.
2. При прийнятті законодавчих документів щодо освіти закордонних українців враховувати аналітичні дані моніторингу освітніх потреб учасників навчально-виховного процесу закордонних українських навчальних закладів, організованого в межах проекту «Освітнє середовище закордонних українських навчальних закладів».
3. Ініціювати підготовку і прийняття нормативних документів щодо проведення підсумкового (семестрового й річного) контролю рівня навчальних досягнень учнів закордонних українських навчальних закладів за допомогою інформаційних технологій (в on-line та off-line режимах).
4. Сприяти створенню на базі Національного науково-дослідного інституту українознавства та Міжнародної української школи системи психолого-педагогічного консультування учасників навчально-виховного процесу ЗУНЗ.
5. Підтримати ініціативу Національного науково-дослідного інституту українознавства та Міжнародної української школи щодо здійснення підвищення кваліфікації педагогів закордонних українських навчальних закладів за допомогою дистанційної освіти; сприяти розробленню відповідних нормативних документів, які б регламентували порядок урахування результатів навчання на дистанційних курсах підвищення кваліфікації для педагогів ЗУНЗ під час атестації з метою підвищення кваліфікаційної категорії.
6. Спільно з керівниками ЗУНЗ кожної з країн мешкання українців розглянути можливість нормативного врегулювання зарахування результатів іспиту з української мови в ЗУНЗ (підтверджених сертифікатом про певний рівень володіння мовою) як іспиту з іноземної мови при вступі до вищих навчальних закладів країни мешкання.
Звернутися до Міністерства закордонних справ України з такими пропозиціями:
1. Розробити Положення про інформаційно-культурний центр при посольствах України, в якому було б передбачено форми і механізми співпраці із ЗУНЗ.
2. До затвердження Положення сприяти ЗУНЗ у використанні приміщень інформаційно-культурних центрів при посольствах для організації навчально-виховного процесу.
3. Передбачити відповідальних за юридичне консультування щодо організації діяльності ЗУНЗ в країнах перебування українців.
...
Звернутися до повного тексту статті | Звернутися до версії для друку
Скачати файл в форматі PDF