Роки | Числа | |||
2013 | 1(46) | 2(47) | 4(48) | |
2012 | 1(42) | 2(43) | 3(44) | 4(45) |
2011 | 1(38) | 2(39) | 3(40) | 4(41) |
2010 | 1(34) | 2(35) | 3(36) | 4(37) |
2009 | 1(30) | 2(31) | 3(32) | 4(33) |
2008 | 1(26) | 2(27) | 3(28) | 4(29) |
2007 | 1(22) | 2(23) | 3(24) | 4(25) |
2006 | 1(18) | 2(19) | 3(20) | 4(21) |
2005 | 1(14) | 2(15) | 3(16) | 4(17) |
2004 | 2(11) | 4(13) | ||
2003 | 1(6) | 3(8) | 4(9) | |
2002 | 2(3) | 3(4) | 4(5) | |
2001 | 1(1) |
Електронні освітні ресурси ННДІУВІ
![]() | Автор: Варзар Тамара завідувач відділу інноваційних досліджень НДІУ |
ЕОР стали важливою складовою інформаційного наповнення навчально-виховного процесу на всіх його етапах: від навчально-методичного забезпечення та інформаційного наповнення самого навчання до його завершення. ЕОР також широко застосовуються під час проведення наукових досліджень, написання навчальних, наукових, довідкових матеріалів тощо. Вони можуть бути використані як основний засіб у навчанні (наприклад, дистанційні курси у дистанційному навчанні) або як допоміжний у традиційному навчанні (предметні дистанційні курси, електронне тестування, інтернет-опитування, спеціалізовані сайти і т.д.), а також для здійснення самостійної дослідницької діяльності та навчання.
ЕОР не є стабільними, оскільки мають відповідати мінливим вимогам часу, відповідно до цього вони мають змінюватися, розвиватися та створюватися нові. Їх використання сприяє більш оперативному впровадженню, поширенню та доступності сучасних наукових напрацювань, обміну інформацією між зацікавленими споживачами та розповсюдженню нових наукових, освітньо-виховних досліджень і методичних розробок. Розроблення та впровадження ЕОР є перспективним напрямком розвитку сучасних засобів та технологій навчання і викладання, зокрема з українознавства та інших гуманітарних дисциплін. Розміщення ЕОР у мережі Інтернет сприяє їх розповсюдженню не тільки на теренах України, а й за її межами, оскільки потреба в українських електронних освітніх, культурних, наукових, інформаційних ресурсах серед численної української діаспори з кожним роком зростає.
Науковцями Національного науково-дослідного інституту українознавства та всесвітньої історії впродовж його існування розроблені та представлені для широкого загалу такі електронні освітні ресурси:
1. Офіційний інтернет-сайт Інституту «Українознавство».
2. Інтернет-журнал відкритого доступу «Українознавство».
3. Електронна бібліотека Інституту.
4. Офіційний інтернет-сайт Кримської філії ННДІУВІ.
5. Програма соціологічних інтернет-опитувань та інтернет-анкетування.
6. Універсальний освітній програмний комплекс «KSL».
7. Загальнонаціональна модель стандартизованого лінгводидактичного тестування.
8. Інтернет-олімпіади з української мови та українознавства.
9. Сертифікаційне апробаційне демонстраційне комп’ютерне тестування якості рівнів володіння українською мовою.
10. Електронний підручник «Українознавство».
11. Дистанційний курс «Українознавство».
12. Дистанційний курс «Українознавчі засади філології».
13. Навчальні інтернет-чати з провідними науковцями Інституту на українознавчі теми.
14. Інтернет-проект «Психолого-педагогічне консультування on-line».
15. Українознавча інформація на інтернет-сайтах «Вікіпедія», «Освітній портал», на сайті Національної бібліотеки України ім. В.І.Вернадського та ін.
Офіційний інтернет-сайт ННДІУВІ «Українознавство» знайомить з різноплановою діяльністю Інституту. Створений у жовтні 2003 р. колективом співробітників (Т.Кононенко, С.Наливайко, Ю.Сіренко, О.Мельниченко, Т.Варзар). За сім років існування загальний обсяг інформації на сайті досяг 900 МБ, кількість відвідувачів у 2009 р. становила понад 300 тис. більше ніж із 50 країн. Однак за цей час даний ресурс технічно застарів, тому у 2010 р. відділ інноваційних досліджень ННДІУВІ створив новий
офіційний інтернет-сайт Інституту з цією ж назвою, але з новою адресою: http://nrius.org.ua, який почав ф...
Звернутися до повного тексту статті | Звернутися до версії для друку